Bowling Vereniging 't Karrewiel Delft

Door: maurice

Bowlingvereniging 't Karrewiel Delft (BVKD) is opgericht op 25 augustus 1983 en heeft als thuisbasis uiteraard Gasterij 't Karrewiel.
De BVKD heeft ruim 120 leden waarvan ongeveer 10 jeugdleden. De BVKD organiseert verschillende huiscompetities (huisleagues) en verschillende toernooien per jaar. Onder leiding van gediplomeerde trainers kunt u 'de kneepjes van het vak' leren.

De BVKD is aangesloten bij de Nederlandse Bowlingfederatie (NBF). Wordt u lid van de BVKD dan bent u automatisch lid van de NBF. Met dit lidmaatschap kunt in vele andere bowlingcentra (soms) tegen gereduceerd tarief bowlen en meedoen met toernooien. Tevens kunt u meespelen in de landelijke competitie, de zogenaamde Nationale League. Ook ontvangt u diverse keren per jaar het Bowling Sportmagazine.